Ghidul Cumparatorului

CUM PUTETI NEGOCIA PRETUL?

Prin selectarea optiunii „Vreau sa Fac o Oferta” disponibila pe pagina unui Produs, Cumparatorul are posibilitatea de a transmite o oferta de pret confidentiala Vanzatorului.

Oferta transmisa de Cumparator nu poate fi mai mica de 70% din pretul Produsului indicat in anuntul de vanzare.

Vanzatorul are la dispozitie 24 de ore pentru a accepta sau respinge oferta. Ulterior expirarii acestui termen, pentru a negocia Pretul de Achizitie Cumparatorul va trebui sa faca o noua oferta.

SE POT RETURNA PRODUSELE ACHIZITIONATE PE PLATFORMA SLOW FASHION?

Cumparatorul care a achizitionat un Produs de la un Vanzator Persoana Fizica nu poate solicita anularea comenzii si rambursarea Pretului Produsului.

Cu toate acestea, de la data la care Produsul a fost livrat, Cumparatorul are la dispozitie 2 (doua) zile calendaristice pentu a solicita repunerea la vanzare pe Platforma Slow Fashion. In acest caz, Slow Fashion va posta Produsul la vanzare la pretul cu care a fost achizitionat de Cumparator fara a mai percepe Comision in cazul vanzarii Produsului. In cazul in care Cumparatorul va solicita repunerea la vanzare ulterior expirarii termenului de 2 (doua) zile calendaristice de la data la care Produsul a fost livrat, Slow Fashion va aplica Comisionul uzual.

Cumparatorul care a achizitionat un Produs de la un Vanzator Profesionist are dreptul sa se retraga din tranzactie fara a indica niciun motiv in termen de 14 zile. E usor si simplu! Returnati Produsul in termen de 14 zile de la achizitie in starea originala si va rambursam Pretul de Achizitie al Produsului. Cumparatorul va suporta doa costurile de livare si costurile pentru returnarea Produsului.

VRETI SA VERIFICAM CONFORMITATEA SI AUTENTICITATEA UNUI PRODUS?

La achzitionarea unui Produs, Cumparatorul are posibilitatea de a selecta „Verificarea Conformitatii si Autenticitatii” constand in:

  • inspectarea Produsului de catre reprezentantii Slow Fashion pentru a se asigura ca acesta corespunde descrierii furnizate de Vanzator; (
  • aranjarea de catre Slow Fashion ca autenticitatea Produsului sa fie verificata prin intermediul unor autentificatori specializati.

In cazul in care, potrivit verificarilor efectuate va rezulta ca Produsul nu corespunde descrierii furnizate de catre Vanzator si/sau nu poate fi determinata autenticitatea acestuia, Slow Fashion va comunica aceste circumstante Cumparatorul. In termen de 3 (trei) zile lucratoare de la primirea comunicarii, Cumparatorul va putea solicita anularea vanzarii si rambursarea Pretului de Achizitie al Produsului.

CE SE INTAMPLA DACA PRODUSUL NU CORESPUNDE DESCRIERII FURNIZATE DE VANZATOR?

De la data la care Produsul a fost livrat, Cumparatorul are la dispozitie 2 (doua) zile calendaristice pentru a informa Slow Fashion despre existenta oricaror neconformitati legate de Produs. Echipa Slow Fashion va analiza Produsul si, in cazul in careva rezulta ca Produsul nu corespunde descrierii furnizate de Vanzator si/sau ca autenticitatea acestuia nu poate fi determinata, o sa anulam comanda si o sa rambursam Cumparatorul.